Szymański Marcin![]()
PIERWSZA KSIĄŻKA NAWIĄZUJĄCA DO PORAŻKI MISJI NATO W AFGANISTANIE. Wojna to stan umysłu, w którym przemoc, strach, nienawiść i ból rezonują równie namacalnie jak radość, spokój i przyjaźń w świecie, który na co dzień nas otacza. To odwrotno
33% rabatu
36,82 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,82 zł
![]()
„Nie mamy dolarów, ale mamy heroinę, dużo heroiny, której Allah dla nas nie chce. Chcą jej inni, synu, chcą jej tak bardzo, że w zamian za nią zrobią dla nas wszystko. Ameryka ma dolary, Putin – gaz, Arabowie – ropę, my mamy heroinę. To prz
33% rabatu
30,10 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
![]()
Marcin Szymański powraca z drugim tomem wspomnień z misji w Afganistanie. Tym razem opowiada o doświadczeniach nabytych podczas miesięcy spędzonych wśród mieszkańców podnóża Hindukuszu. Jak żyli i co myśleli ludzie w kraju, w którym prowadz
33% rabatu
33,46 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,46 zł
![]()
PIERWSZA KSIĄŻKA NAWIĄZUJĄCA DO PORAŻKI MISJI NATO W AFGANISTANIE. Wojna to stan umysłu, w którym przemoc, strach, nienawiść i ból rezonują równie namacalnie jak radość, spokój i przyjaźń w świecie, który na co dzień nas otacza. To odwrotno
31% rabatu
27,36 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,36 zł
![]() Przekonaj pracowników do dbania o jakość DIFIN
Autor:
Szymańska Dorota
Szymański Marcin
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez w
20% rabatu
32,18 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,18 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|