Graj z głową PORTAL
Nowe wydanie almanachu Mistrza Gry – Graj z głową, z nowym wstępem! Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania… z głową! Artykuły zamieszczone w „Graj z głową” podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Naszpikowana przykładami, pełna anegdot z sesji, przydatnych trików i propozycji rozwiązań książka, to nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych, oraz po prostu znakomita lektura. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął „Jesienną Gawędą”, cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, który na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce. Niemal 10 lat później ukazuje się jego „Graj z głową”, książka poświęcona mistrzowaniu w ogóle. „Graj z głową” to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez „Graj twardo” Johna Wick’a. Całość materiału jest dodatkowo ubarwiona i wzbogacona szeregiem ramek zawierających dodatkowe pomysły i uwagi, przygotowane przez Michała Oracza oraz Rafała Szymę.
36% rabatu
22,49
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Graj Trikiem PORTAL
Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie miejsca do gry, dobranie muzyki, oświetlenia, czy specjalnych gadżetów na sesję. Graj trikiem składa się z następujących rozdziałów: – miejsce – światło – muzyka – gadżety – wstępy – kości – listy – czas – mapy Z podręcznika Mistrzowie Gry poznają szereg sztuczek pozwalających wykonać niezwykłe listy na sesję, mapy, dowiedzą się jak wykorzystać kości, by zwiększyć emocje na sesji, jak rozpocząć przygodę, jak zaskoczyć graczy niezwykłym gadżetem oddającym nastrój miejsca, w którym toczy się przygoda.
36% rabatu
22,49
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy: Amazonki PORTAL
Wojownicze plemię Amazonek, trzeci duży dodatek frakcyjny, wkracza do świata Osadników: Narodziny Imperium wprowadzając unikatowy mechanizm deckbuildingu, który pozwoli zachowywać w talii konkretne karty i skupić się na interesujących nas kombinacjach! Amazonki kładą bardzo silny nacisk na karty zapewniające ""bonus za zbudowanie"". Większość kart, którymi dysponuje ich frakcja, dostarcza nam dobro tylko i wyłącznie podczas zbudowania, a sam ich koszt bardzo często odnosi się tylko i wyłącznie do fundamentu. Ta drobna zmiana wprowadza całkowicie nowy sposób postrzegania naszych budynków frakcyjnych. Amazonki są o tyle wyjątkową frakcją, że zawsze, gdy wykorzystują frakcyjny fundament jako koszt budowy dla innej karty, zamiast odrzucać wykorzystaną kartę, wtasowujemy ją z powrotem do swojej talii Frakcyjnej. W nasze ręce zostaje również oddana możliwość odrzucania kart z talii, dzięki czemu będziemy w stanie kontrolować to, czym dysponujemy. Dzięki temu będziemy mogli skupić się na kilku kartach, które pozwolą zdobyć nam dużą liczbę punktów zwycięstwa.
28% rabatu
68,41
95,01 zł
Dodaj
do koszyka
Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie
Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie 3... 2... 1... Start! Postaw stopę na Marsie i daj się porwać jego niezwykłej historii. Pierwsi Marsjanie: Przygody na Czerwonej Planecie to niezwykła opowieść o ludziach walczących o przetrwanie poza krańcem zamieszkałego dotąd świata. Ciąg misji składa się na 2 odrębne kampanie. Podejmij znaczące decyzje i zmierz się z ich konsekwencjami! Krok po kroku odkrywaj zwroty fabuły! Ponadto w pudełku znajdziesz 6 misji pojedynczych. Dobierz odpowiedni dla siebie poziom trudności i tryb rozgrywki. Kim chcesz dzisiaj być? Naukowcem, odkrywcą, inżynierem? Gra zapewnia ogromną regrywalność, a zarazem przedstawiona w niej historia jest zawsze spójna i zgodna z podjętymi przez graczy decyzjami. Jest to możliwe dzięki darmowej aplikacji, która towarzyszy graczom i wzbogaca ich doznania. Zawiera ona ponad 500 wydarzeń i przygód, a jej algorytm zawsze dobiera je w taki sposób, aby stworzyć spójną opowieść, dopasować grę do twoich potrzeb i umożliwić ci zagłębienie się w fabułę. Pierwsi Marsjanie awierają unikalny mechanizm kontynuacji wątków fabularnych pojawiających się w grze, dzięki czemu przedstawiona historia jest głębsza i bardziej angażująca emocjonalnie. Niektóre z wydarzeń występujących w grze będą miały swoją kontynuację – sytuacja z przeszłości, niezależnie od działań graczy, spowoduje wystąpienie pewnych skutków w przyszłości. Skutki te są zawsze ściśle związane z wydarzeniem, które je zapoczątkowało, co tworzy spójną narrację i podnosi realizm. Jeśli na przykład astronauci dyskutują o swoich bliskich pozostawionych na Ziemi, morale grupy spada. Po pewnym czasie, na skutek takich rozmów, smutek i żal jednego z astronautów może uczynić go słabszym ogniwem zespołu. Chcemy, aby historia, którą przeżyjesz w grze Pierwsi Marsjanie, była jak najbardziej osobista. Chcemy, aby pionki, za pomocą których wykonujesz akcje, stały się czymś więcej niż kawałkiem plastiku. Chcemy, abyś zżył się z postacią, którą grasz. Przed rozpoczęciem rozgrywki wprowadzisz unikalny numer ID, dzięki któremu aplikacja zidentyfikuje twojego astronautę. W trakcie gry lepiej poznasz swojego bohatera, dowiesz się więcej o jego przeszłości, niedokończonych ziemskich sprawach itp. Gra zawiera 8 takich osobistych wątków. Aplikacja Uzupełnieniem fizycznych komponentów z pudełka gry Pierwsi Marsjanie jest bezpłatna aplikacja, zawierająca setki wydarzeń i przygód, dzięki którym opowiedziana historia pochłonie cię bez reszty. Aplikacja prowadzi cię przez fabułę gry, dostarczając informacji na temat skutków twoich działań czy wydarzeń w HUB-ie – a także jest elementem łączności między tobą a siedzibą MCEI na Ziemi (Mars Colonization and Expansion Initiative – Inicjatywa na rzecz Kolonizacji i Ekspansji na Marsie). Wbudowane mechanizmy pozwalają na dostosowanie gry do własnych potrzeb, umożliwiając wybór rodzaju misji i poziomu trudności. Wybór rodzaju misji (tylko dla misji pojedynczych) pozwala ci zdecydować, czy wolisz być naukowcem, odkrywcą czy inżynierem – różne misje kładą nacisk na różne elementy rozgrywki i w większym stopniu wykorzystują akcje badań, eksploracji czy budowy. Wybór poziomu trudności pozwala dostosować konsekwencje wydarzeń w grze. Bez względu na to, czy jesteś wytrawnym graczem szukającym mocnych wrażeń, czy też grasz bardziej dla fabuły, wybór poziomu trudności pozwoli ci dostosować doświadczenia płynące z gry, tak by jak najlepiej odpowiadały twoim potrzebom i oczekiwaniom. Ponadto aplikacja umożliwi łatwe dodawanie nowych treści oraz uaktualnianie już istniejących. Kampanie W pudełku z grą znajdziesz dwie kampanie. Każda z nich to ciąg pięciu misji – w trakcie gry i w wyniku swoich działań odkryjesz spinającą je fabułę. Pierwsza kampania opowiada o zmaganiach grupy astronautów ze zrywającym się sygnałem. Za pomocą sprzętu i własnej pomysłowości będziesz starał się przywrócić i utrzymać łączność między bazą na Marsie a ośrodkiem na Ziemi. Druga kampania wykorzystuje mechanizm legacy i zagrasz w nią tylko raz (niektóre z komponentów są jednorazowego użytku). Fabuła tej kampanii rozpoczyna się w momencie, gdy druga grupa astronautów ląduje na czerwonej planecie – po dwóch latach udanej misji twoja mała marsjańska osada ma się teraz powiększyć. Gra postawi cię przed koniecznością podjęcia ważnych wyborów – i skonfrontuje z nieodwracalnością twoich decyzji. Podstawowe informacje Autor    Ignacy Trzewiczek Polskie wydanie    Sierpień 2017 Liczba graczy    1 - 4 Wiek    10 + Czas gry    60 - 90 min Waga    2.0 kg Wymiary    297mm x 297mm x 72mm Zawartość pudełka 3 plastikowe modele (HUB, Froggy i Scorpio); 15 specjalnych kości; 12 pionów; co najmniej 125 plastikowych znaczników; 150 kart (63mm x 88mm), w tym: karty Badań, karty Charakterystyk, karty MAP, karty Namiaru, karty Obiektów, karty Ulepszeń, karty Uszkodzeń i karty Zdolności; 4 plansze gracza; 19 kafli Obszarów; 13 kafli Obiektów; 8 kafli Przestoju; 8 kafli Ulepszeń; 135 żetonów, w tym: żetony Celów, żetony Części Zapasowych żetony Modyfikatorów, żetony Morale, żetony POI, żetony Stanu i żetony Wielokrotności  3 dwustronne arkusze misji; 2 książeczki kampanii; 3 liczniki; 1 znacznik Pierwszego Gracza; 1 plansza; 1 instrukcja
28% rabatu
179,28
249,00 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy Narodziny Imperium Aztekowie
Osadnicy Narodziny Imperium: Azterkowie to dodatek, do którego potrzebujecie podstawowej wersji gry. Sam dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników! Dodatek zawiera nową planszę frakcji, talie kart Azteków, żetony błogosławieństw oraz karty rozszerzające dla pozostałych frakcji, dzięki którym będą w stanie wykorzystać umiejętności Azteków!. Aztekowie wprowadzają nowe zasady oraz nowy surowiec do świata Osadników: Narodziny Imperium. Aztekowie stawiają świątynie, organizują festiwale i ceremonie, by uzyskać przychylność bogów i prosić o błogosławieństwo. Dzięki temu rozszerzeniu pozostałe frakcję będą w stanie wprowadzić religie i panteon własnych bogów do swojego Imperium. Zawartość: 60 kart Azteków 10 kart Rzymian 10 kart Barbarzyńców 10 kart Japończyków 10 kart Egipcjan 10 kart Atlantydów 1 plansza Frakcji 1 znacznik Frakcji 9 żetonów Egipcjan 37 żetonów Łaski instrukcja. Wiek 5+
30% rabatu
66,50
95,00 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy: Trzej przyjaciele z boiska
Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Jest to rozszerzenie do gry: Osadnicy: Narodziny Imperium Najnowszy dodatek do Osadników: Narodziny Imperium podobnie jak wcześniej wydany Każdy Potrzebuje Przyjaciela jest poręcznym zestawem kart, które możemy dodać do wersji podstawowej. Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach! Za każdy zbudowany zestaw trzech kart w jednym kolorze czeka na nich nagroda w postaci Punktów zwycięstwa i dodatkowych zasobów! Dodatek zawiera po 10 nowych kart do każdej z istniejących frakcji,dodatkowe karty zwykłe oraz nowe karty do wariantu solo.
38% rabatu
30,99
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
51.Stan: Master Set
Jest to zestaw zawierający 88 kart z gry z wersji podstawowej i po 50 kart z rozszerzeńNowa Era i Zima. Całość została zbalansowana na nowo, aby zaoferować pełna emocji rozgrywkę bez względu na to, które rozszerzenie wybierzesz.
37% rabatu
99,99
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dziedzictwo: Pięć Rodzin
Dziedzictwo: Pięć Rodzin jest rozszerzeniem do doskonałej gry "Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy". 5 Rodzin wprowadza do gry nową mechanikę swatania – wymiany członków rodziny pomiędzy graczami. Od tej pory gracze mogą oferować swoich bliskich innym graczom w zamian za żetony przysług, które używane są do kupowania nowych akcji w grze. Każda rodzina posiada wyjątkowy klimat i unikalne postacie i zdolności, rody charakteryzują się całkowicie odmiennymi cechami oraz możliwościami, gracze znajdą tu ród dyplomatów, ród arystokratów, kupców i inne. 5 Rodzin dodaje również kolejnych Patronów z całkowicie nowymi warunkami punktowymi, dodatkowe komplikacje – tym razem będące wyjątkowymi wydarzeniami oraz zupełnie nowy Tor Stokrotki dla trybu solo!
26% rabatu
58,46
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zombiaki 2 Atak na Moskwę
Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe rosyjskie zombiaki pod przywództwem Iwana! Zombiaki II to gra karciana przeznaczona dla dwóch graczy. Zawiera dwie 40 kartowe talie zawierające wiele nowych kart, takich jak Molotow, Kamaz, czy Zombie Czeczen. Dodano wiele nowych kart planszy (Trabant, Tramwaj, Kamaz, Kable i inne), zaś część z zombiaków posiadła umiejętność skręcania lub biegania! Całość, podobnie jak pierwsza część, przepełniona jest klimatem i humorem, zawiera proste reguły pozwalające na ciekawą, taktyczną zabawę. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 30 minut
28% rabatu
36,00
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Robinson Crusoe: Przygoda na przekl. wyspie PORTAL
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to nowa wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu Daj się porwać przygodzie! Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne'a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie. Przygotuj się na kolejne wspaniałe pudło ze stajni Portalu! Zawartość pudełka: 55 kart o wymiarach 44x68mm, 220 kart o wymiarach 58x88mm, 30 naklejek, 12 kości, 11 kafelków wyspy, 134 żetony, min. 81 drewnianych znaczników, 20 pionków, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, znacznik pierwszego gracza, plansza, instrukcja. Liczba graczy: 1-4 osoby Czas gry: 60-90 minut.
30% rabatu
139,97
199,95 zł
niedostępny
Osadnicy: Każdy potrzebuje przyjaciela PORTAL
Każdy potrzebuje przyjaciela"" to pierwszy z linii dodatków imperialnych do gry Osadnicy: Narodziny Imperium (która to jest wymagana by cieszć się jego zawartością). Ten pakiet z kartami wprowadza do gry Otwartą produkcję, dzięku której będziesz produkować Dobra dla siebie i dla innych graczy. Wnosi też masę wrednych rzeczy, jak np. kradzież wrogich lokacji albo odgradzanie swoich ziem potężnym murem. Zawartość: 55 kart (6,3x8,8cm), w tym 13 kart zwykłych, 10 kart japońskich i 2 karty do gry jednoosobowej oraz instrukcja.
30% rabatu
34,90
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy: Narodziny imperium
Osadnicy Narodziny imperium Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Opis Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Zawartość pudełka łącznie 220 kart (63mm x 88mm) 4 plansze gracza 1 plansza punktów 136 drewnanych żetonów surowców 63 żetony 1 instrukcja dodatkowe woreczki strunowe Otwieramy pudełko Portal Games - prezentuje co jest w pudełku na filmiku - sprawdź   Instrukcja tutaj pobierzesz instrukcję do gry Osadnicy Narodziny impterium instrukcja.pdf Dodatki Uwaga: do podstawowej wersji gry są dostępne następujące rozszerzenia: Osadnicy: Aztekowie Osadnicy: Atlantydzi Osadnicy: Trzej przyjaciele z boiska Osadnicy: Każdy potrzebuje przyjaciela
28% rabatu
107,96
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Neuroshima Konwój 2.0
Neuroshima Konwój 2.0
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi. Konwój jest grą asymetryczną – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do Nowego Jorku i obrócić go w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork… Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku. Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.
22% rabatu
46,02
59,00 zł
niedostępny
Statki, Łupy, Kościotrupy!
Statki, Łupy, Kościotrupy!
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Podczas rozgrywki w Statki, łupy, kościotrupy rzucamy specjalnymi kośćmi, by rozgrywać bitwy, grabić kupców a następnie w portach rozwijać statki i werbować członków załogi. Każda partia dzięki scenariuszom pozwala przeżywać całkowicie nowe przygody na niebezpiecznym i niezbadanym morzu, gwarantując niepowtarzalność rozgrywki.W każdej rundzie gracze napadają na statki handlowe oraz inne pobliskie okręty, starając się złupić tyle dóbr, ile w stanie jest pomieścić ich statek! Herszt piratów zbiera wszystkie kości graczy, potrząsa nimi i wrzuca do pudełka – na otwarte morze, na którym rozstrzygnięte zostaną losy bitwy morskiej! Symbole na kościach determinują wynik walki. Po rozpatrzeniu rezultatów piraci zabierają się do grabieży. W Statki, łupy, kościotrupy gracze mogą zacumować w dziupli piratów, aby usprawnić swój statek, zatrudnić nową załogę za parę butelek rumu, czy też oddać złupione dobra w ręce Króla Piratów. Na koniec gry, wygrywa gracz, który zaskarbił sobie przychylność Króla Piratów.
20% rabatu
159,20
199,00 zł
niedostępny
Statki, Łupy, Kościotrupy PORTAL
Podczas rozgrywki w Statki, łupy, kościotrupy rzucamy specjalnymi kośćmi, by rozgrywać bitwy, grabić kupców a następnie w portach rozwijać statki i werbować członków załogi. Każda partia dzięki scenariuszom pozwala przeżywać całkowicie nowe przygody na niebezpiecznym i niezbadanym morzu, gwarantując niepowtarzalność rozgrywki.W każdej rundzie gracze napadają na statki handlowe oraz inne pobliskie okręty, starając się złupić tyle dóbr, ile w stanie jest pomieścić ich statek! Herszt piratów zbiera wszystkie kości graczy, potrząsa nimi i wrzuca do pudełka na otwarte morze, na którym rozstrzygnięte zostaną losy bitwy morskiej! Symbole na kościach determinują wynik walki. Po rozpatrzeniu rezultatów piraci zabierają się do grabieży. W Statki, łupy, kościotrupy gracze mogą zacumować w dziupli piratów, aby usprawnić swój statek, zatrudnić nową załogę za parę butelek rumu, czy też oddać złupione dobra w ręce Króla Piratów. Na koniec gry, wygrywa gracz, który zaskarbił sobie przychylność Króla Piratów.
24% rabatu
151,24
199,00 zł
niedostępny
Osadnicy: Atlantydzi PORTAL
Osadnicy: Atlantydzi PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej. Wraz z Atlantydami pojawia się nowe dobro w świecie Osadników Technologia które może być użyte w wybranych kartach frakcyjnych lub w kartach zwykłych budynków ulepszając ich działanie. Atlantydzi zmuszeni są znaleźć efektywny sposób na zdobywania punktów, bowiem wszystkie frakcyjne budynki na koniec gry zostaną zatopione i nie przyniosą żadnych punktów zwycięstwa. Pozostałe frakcje nie posiadają wystarczającej wiedzy, aby wykorzystać w pełni możliwości Technologi Atlantów lecz posiadają określone budynki, które pozwolą im wykorzystać choć część tego potencjału.
28% rabatu
68,40
95,00 zł
niedostępny
Stronghold 2 edycja PORTAL
Stronghold 2 edycja PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Stronghold 2 edycja jest grą planszową przeznaczoną dla 2 graczy, która opowiada historię oblężenia twierdzy Skanja na zachodzie Agarii. Gracze dzielą się na obozy Najeźdźcy oraz Obrońcy i przystępują do walki o to, jak kronikarze zapiszą tą bitwę w kronikach. Z każdą upływającą turą Najeźdźca traci Punkty Chwały na rzecz Obrońców, których dzielna postawa skrzętnie odnotowywana jest w annałach. Plansza do gry przedstawia twierdzę oraz okoliczne ziemie. W trakcie gry kolejne oddziały wojsk Najeźdźcy podchodzą pod mury starając się sforsować obronę Agaryjczyków. Kotły z olejem, wilcze doły, dzielni bohaterowie na murach Obrońca ma wiele narzędzi do obrony. Fala najeźdźców jest jednak niewyczerpana, w każdą turą pod mury podchodzą nowe wojska. Zaciekła walka trwa
30% rabatu
139,30
199,00 zł
niedostępny
Zombiaki PORTAL
Zombiaki PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Zatem zaczęło się. Miasto jest atakowane przez hordy zombich. Zajmują kolejne dzielnice i kwartały ulic. Porywają ludzi, zarażają ich i ogarniają władzą kolejne części miasta. Pozostało ostatnie pięć przecznic nim fala potworów dotrze do ostatniej barykady ludzi. Tu rozstrzygnie się przyszłość ludzi Zombi nadciągają. Ludzie odpowiadają strzałami z pistoletów, miotaczy ognia, beczek z płonącym olejem Zombi idą W każdej turze kolejny krok Idą, nie zważając na działania ludzi, idą krocząc po poległych towarzyszach. Idą Ludzie bronią się, wypuszczają samochód-pułapkę, zrzucają linie wysokiego napięcie, strzelają seriami z karabinów maszynowego Zombi idą Czy Zombi dotrą na barykady przed Świtem, czy też ludzie zdołają ich zatrzymać z dala aż do wschodu słońca Zombiaki to taktyczna gra karciana dla dwóch graczy, o prostych regułach, zapewniająca dynamiczną, ciekawą rozgrywkę. Jeden z graczy wciela się w role zombich jego celem jest przedostać się przez pięć kolejnych przecznic i przełamać barykady ludzi. Przeciwnik dowodzi ludźmi jego celem jest zatrzymać zombich tak długo, aż nadejdzie świt ostatnia karta w talii zombichAktualnie w sprzedaży znajduje się wydanie III, charakteryzujące się: wysokiej jakości karta w standartowym wymiarze, opisami działania kart bezpośrednio na każdej karcie, kolorową, poprawioną instrukcją. Pierwsza edycja gry ukazała się w 2003 roku. Od tego czasu Zombiaki doczekały się trzech kolejnych edycji i w sumie pięciu kolejnych dodruków! To najpopularniejsza polska gra karciana dla dwóch graczy. Zombiaki to pierwsza polska gra karciana, która ukazała się na licencji zagranicznego wydawcy w roku 2007 Zombiaki zostały opublikowane w Niemczech nakładem wydawnictwa Truant Verlag. Zawartość pudełka: 40 kart Talii Ludzi (58x88mm). 40 kart talii Zombi (58x88mm), instrukcja, Liczba graczy: 2 osoby. Czas gry: 15-30 minut.
28% rabatu
36,00
50,00 zł
niedostępny
51. Stan
51. Stan
Wydawca: Portal Games
wysyłka: niedostępny
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan… 51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze. Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności. Autorem gry jest Ignacy Trzewiczek. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy, czas rozgrywki nie przekracza godziny. Grafiki do gry wykonali znani fanom NS ilustratorzy, m.in. Mariusz Gandzel, Piotr Foksowicz, Tomasz Jędruszek. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 10 lat Czas gry: 30 - 90 minut Zawartość pudełka: 109 kart 110 znaczników kolorowa instrukcja
8% rabatu
73,56
79,96 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka