Urban Wiesław

Okładka książki Zarządzanie jakością usług
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
28% rabatu
49,99
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lojalność klientów
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
28% rabatu
42,75
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
22% rabatu
26,67
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Teoria i praktyka zarządzania Wybrane zagadnienia część 2
Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości Panta rhei w biznesie Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP Kontroling - system wczesnego ostrzegania
20% rabatu
28,16
35,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj