Urban Wiesław
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in.
22% rabatu
53,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
22% rabatu
46,00 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Autor:
Urban Wiesław
Siemieniako Dariusz
Wydawca:
PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
22% rabatu
26,67 zł
34,00 zł
niedostępny
Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości
Panta rhei w biznesie
Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzaniu kreatywności pracowników
Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP
Kontroling - system wczesnego ostrzegania
20% rabatu
28,16 zł
35,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|