|   Zarządzanie jakością usług
                            Autor:
                            
                                        Urban Wiesław
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    PWN NAUKOWY
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788301198978                            
                         
                            EAN:
                            
9788301198978                            
                         
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                            format:
                            
235x165 mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
166                            
                         
                            rok wydania:
                            
2018                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu59,78 zł Cena detaliczna:  74,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaPierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |