Wiechoczek Joanna
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyo
18% rabatu
45,17 zł
55,00 zł
niedostępny
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|