Żyminkowska KatarzynaAcademic Entrepreneurship in International Context: the Visegrad Countries' Perspective
Autor:
Żyminkowska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
The book offers the comprehensive picture of the academic entrepreneurship phenomenon in the Visegrad countries perspective and it is an insightful read for university managers responsible for the development of the academic entrepreneurshi
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
niedostępny
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyo
18% rabatu
45,17 zł
55,00 zł
niedostępny
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|