Wojciechowska KatarzynaCustomer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Autor:
Wojciechowska Katarzyna
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
43% rabatu
55,98 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Autor:
Wojciechowska Katarzyna
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument
33% rabatu
45,98 zł
69,00 zł
niedostępny
Publikacja zawiera atrakcyjne ćwiczenia wspomagające rozwój umiejętności niezbędnych do nauki pisania oraz myślenia matematycznego. Układ treści i dobór materiału umożliwiają nauczycielowi pracę z grupą mieszaną. W pracy towarzyszą dzieciom
15% rabatu
21,32 zł
25,19 zł
niedostępny
Nowe PKWiU Stawki vat w interpretacjach organów podatkowych 2011
Wydawca:
Infor
wysyłka: niedostępny
Dzięki książce
• poznasz jednoznaczne stanowisko organów podatkowych wydających interpretacje podatkowe na temat sprzedawanych towarów i świadczonych usług, a w kontrowersyjnych przypadkach zyskasz pewność, która interpretacja jest prawidło
25% rabatu
195,96 zł
261,45 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|