Wywiad z liderem
Autor:
Pegani Angelica
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-944-5455-5
EAN:
9788394454555
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wizerunek lidera w osiemdziesięciu (80) indywidualnych wywiadach pogłębionych
format:
16.5x23.5
język:
polski
liczba stron:
414
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
65,13 zł
Cena detaliczna:
89,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,83 zł
Opis produktu
Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w komunikacji międzykulturowej? Co sprawia, że liderzy kierują się stereotypami lub uprzedzeniami? Czy czas, miejsce i przeszłość historyczna wpływają na komunikację między kulturami? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w komunikowaniu się?
Na szczególną uwagę w publikacji zasługują ciekawe zestawienia różnic pomiędzy menedżerem a liderem oraz różnice pomiędzy zarządzaniem a przywództwem. Stanowi to tym samym zasadne wprowadzenie do analiz poświęconych stylom przywództwa. Zasadnicza część opracowania poświęcona jest prezentacji wyników badań dotyczących kryteriów tworzących sylwetkę lidera z uwzględnieniem specyfiki branż. Badania te stanowią pewnego rodzaju kompendium wiedzy o liderach wybranych do badań przedsiębiorstw. Opracowanie może być przydatne zarówno studentom, doktorantom, jak i przedsiębiorcom, którzy chcieliby lepiej zrozumieć kluczowe determinanty kreujące sylwetkę lidera, a w dalszej konsekwencji wykorzystać tę wiedzę w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Angelica Pegani autorka pięciu książek, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group. Jest absolwentką Wydziału Filologicznego Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, w specjalizacji dziennikarstwo radiowo-telewizyjne oraz studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych, Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w specjalizacji reklama oraz public relations. Od 2018 roku absolwentka menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania i Ekonomii w Katedrze Inżynierii Zarządzania Operacyjnego Politechniki Gdańskiej. Jako Prezes fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektor generalny firmy UBC Group w Polsce udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji Padma, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W życiu prywatnym interesuje się zdrowym żywieniem oraz fitnessem, prowadzi zajęcia w UBC Health and Fitness Center.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|