ZARZĄDZANIE

Okładka książki Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników
Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie ty
29% rabatu
40,72
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Odpowiedzialność społeczna – etyka, prawo czy ekonomia? Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w
14% rabatu
42,07
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Organizować z polotem
Organizować z polotem. Wyobraźnia organizacyjna w praktyce jest kolejną publikacją z serii Zarządzanie. Przedstawia wyniki prac i badań autorów na temat roli wyobraźni organizacyjnej w praktyce. Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyo
29% rabatu
32,01
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rozwój organizacji pozarządowych Teoria i praktyka
"Rozwój organizacji pozarządowych. Teoria i praktyka" to książka, w której przedstawiono analizy dotyczące rozwoju organizacji pozarządowych w Polsce, pokazane z perspektywy rzeczywistości gospodarczej, w jakiej te podmioty funkcjonują. W p
40% rabatu
28,28
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Szef polski
Szef polski
Wydawca: Sedno
wysyłka: 48h
W książce znajdują się praktyczne przykłady zarządzania różnymi typami organizacji w Polsce, zebrane przez prof. Monikę Kosterę. Prezentowane case’y będą ważnym wsparciem dla wykładowców i studentów kierunków zarządzania oraz punktem odnies
29% rabatu
39,12
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczeg
28% rabatu
71,73
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów i doktorantów zarządzania, jak i dla praktyków – przedsiębiorców, menedżerów i osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi. Autorka zaprezentowała w niej: Wyzwania, jakie wiążą się
20% rabatu
79,45
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania...
W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejścia. Stąd głównym celem monografii jest wyk
28% rabatu
71,73
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w rozwoju obszarów wiejskich
Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa
25% rabatu
74,11
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą
Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskieg
45% rabatu
54,45
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów o
25% rabatu
74,11
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusz
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do
27% rabatu
71,96
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających
24% rabatu
75,28
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygo
24% rabatu
60,07
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing usług logistycznych
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach
26% rabatu
51,30
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym Integracja różnorodności
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy
23% rabatu
53,23
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości.
Monografia została oparta na wynikach ogólnopolskiego projektu naukowego finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (NCN). Zebrany w ten sposób materiał badawczy posłużył przygotowaniu opracowania łączącego zagadnienie wspierania prz
23% rabatu
45,51
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce
Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc barierę ich rozwoju. Za cel monografii przyjęto zatem poka
20% rabatu
79,45
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing przyszłości
Marketing przyszłości
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe
33% rabatu
39,80
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami
Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse? Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia projektu, zakończenia projektu czy też rozpoc
23% rabatu
45,51
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj