ZARZĄDZANIEPlatforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników
Autor:
Plebańska Marlena
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: 48h
Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie ty
28% rabatu
40,77 zł
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Organizować z polotem. Wyobraźnia organizacyjna w praktyce jest kolejną publikacją z serii Zarządzanie. Przedstawia wyniki prac i badań autorów na temat roli wyobraźni organizacyjnej w praktyce.
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyo
29% rabatu
32,06 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Rozwój organizacji pozarządowych Teoria i praktyka
Autor:
Schmidt Joanna
Wydawca:
Sedno
wysyłka: 48h
"Rozwój organizacji pozarządowych. Teoria i praktyka" to książka, w której przedstawiono analizy dotyczące rozwoju organizacji pozarządowych w Polsce, pokazane z perspektywy rzeczywistości gospodarczej, w jakiej te podmioty funkcjonują. W p
40% rabatu
28,33 zł
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
W książce znajdują się praktyczne przykłady zarządzania różnymi typami organizacji w Polsce, zebrane przez prof. Monikę Kosterę. Prezentowane case’y będą ważnym wsparciem dla wykładowców i studentów kierunków zarządzania oraz punktem odnies
29% rabatu
39,17 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników
Autor:
Lewicka Dagmara
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Celem głównym niniejszej monografii jest identyfikacja relacji zachodzących między systemem zarządzania kapitałem ludzkim (ZKL), zaufaniem organizacyjnym a zaangażowaniem pracowników. Podstawowym pytaniem prowadzonego postępowania badawczeg
27% rabatu
71,82 zł
99,00 zł
niedostępny
Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej
Autor:
Mendryk Iwona
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów i doktorantów zarządzania, jak i dla praktyków – przedsiębiorców, menedżerów i osób zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Autorka zaprezentowała w niej:
Wyzwania, jakie wiążą się
20% rabatu
79,55 zł
99,00 zł
niedostępny
Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania...
Autor:
Bitkowska Agnieszka
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejścia. Stąd głównym celem monografii jest wyk
27% rabatu
71,82 zł
99,00 zł
niedostępny
Monografia jest zaplanowanym rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa
25% rabatu
74,21 zł
99,00 zł
niedostępny
Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskieg
45% rabatu
54,45 zł
99,00 zł
niedostępny
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań
Autor:
Burgiel Aleksandra
Kieżel Ewa
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów o
25% rabatu
74,21 zł
99,00 zł
niedostępny
Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza, analiza, scenariusz
Autor:
Komor Marcin
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do
27% rabatu
72,06 zł
99,00 zł
niedostępny
Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw
Autor:
Krystian Barłożewski
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających
24% rabatu
75,38 zł
99,00 zł
niedostępny
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygo
24% rabatu
60,15 zł
79,00 zł
niedostępny
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach
26% rabatu
51,37 zł
69,00 zł
niedostępny
Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym Integracja różnorodności
Autor:
Witkor Jan
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy
23% rabatu
53,30 zł
69,00 zł
niedostępny
Monografia została oparta na wynikach ogólnopolskiego projektu naukowego finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (NCN). Zebrany w ten sposób materiał badawczy posłużył przygotowaniu opracowania łączącego zagadnienie wspierania prz
23% rabatu
45,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce
Autor:
Lech Kurkliński
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc barierę ich rozwoju.
Za cel monografii przyjęto zatem poka
20% rabatu
79,55 zł
99,00 zł
niedostępny
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe
32% rabatu
39,85 zł
59,00 zł
niedostępny
Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami
Autor:
Targiel Krzysztof S.
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse?
Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentów rozpoczęcia projektu, zakończenia projektu czy też rozpoc
23% rabatu
45,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone
23% rabatu
45,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|