Standardy organizacyjne a rozwój obszarów wiejskich w kontekście zarządzania informacją i wiedzą
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788381282086
EAN:
9788381282086
oprawa:
Miękka
format:
16.2x23.6
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE
liczba stron:
184
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
54,45 zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,45 zł
Opis produktu
Monografia jest rezultatem projektu badawczego „Zarządzanie wiedzą w procesie budowania konkurencyjności i innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju – empiryczna weryfikacja na przykładzie województwa małopolskiego”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki.
Głównymi celami proponowanej publikacji są:
wskazanie wybranych metod doskonalenia organizacji biznesu i ich charakterystyka jako przyszłych narzędzi budowania konkurencyjności oraz innowacyjności obszarów wiejskich na zasadach zrównoważonego rozwoju (cel teoretyczny),
przykładowa prezentacja metodyki budowy analizy progowej jako narzędzia zarządzania zrównoważonym rozwojem obszarów wiejskich, ze szczególnym uwzględnieniem procesów z udziałem wiedzy (cel utylitarny metodyczny),
wyznaczenie hipotetycznych obszarów zarządzania wiedzą na terenach wiejskich, na przykładzie zaprezentowanych koncepcji literaturowych oraz kierunków badań własnych autorów w zakresie typologii (cel utylitarny praktyczny),
analiza przypuszczalnych kierunków badań i możliwości zastosowania analizy progowej oraz wybranych i scharakteryzowanych metod zachodnich, a także japońskich w budowaniu zasobu wiedzy w zakresie urbanizacji obszarów wiejskich, analogicznie do procesów urbanizacji miast.
Autorzy są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Wydziału Inżynierii Produkcji i Energetyki Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|