ZARZĄDZANIE

Okładka książki Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone
23% rabatu
45,51
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa
W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłużyły opracowaniu metodyk szczegółowych, odniesionych do f
23% rabatu
76,38
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach ora
24% rabatu
44,86
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu
Ryzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zarządzanie nim wymaga nowego podejścia, uwzględniającego jego wieloaspektowość oraz problemy z dostępem do danych umożliwiających modelowanie i
24% rabatu
60,07
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konsument na rynku usług
Konsument na rynku usług
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
.
33% rabatu
39,80
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Efektywność sieci publicznych.
Efektywność sieci publicznych.
Autor: Austen Agata
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja prezentuje teorię i wyniki badań w zakresie teorii sieci w aspekcie działania partnerstw lokalnych w sektorze pomocy społecznej. Jest to publikacja naukowa, zawierająca jednak praktyczne wskazówki wyjaśniające zjawiska mające mie
23% rabatu
37,80
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki AHP - ANALITYCZNY PROCES HIERARCHICZNY.
AHP - ANALITYCZNY PROCES HIERARCHICZNY.
Autor: Prusak Anna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Metody AHP/ANP – w języku polskim znane jako analityczny proces hierarchiczny, hierarchiczna analiza procesu lub analiza hierarchiczna procesu (ang. Analytic Hierarchy Process) oraz analityczny proces sieciowy (ang. Analytic Network Process
22% rabatu
54,09
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikają
45% rabatu
26,95
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metoda analizy progowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
20% rabatu
47,47
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do pods
29% rabatu
35,01
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Konkurencja na rynku usług transportowych
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Uni
25% rabatu
44,01
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Logistyka
Logistyka
Autor: GOLEMBSKA
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Celem podręcznika jest dostarczenie czytelnikom podstawowej wiedzy o logistyce, w szerokim kontekście nowoczesnych zjawisk gospodarczych. Współczesna logistyka bowiem, a zwłaszcza logistyka międzynarodowa, jest obecnie postrzegana jako ważn
20% rabatu
47,47
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji
Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii społecznej (PES) w lokalnych środowiskach: do władz i insty
20% rabatu
47,47
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (korzyści) dobrostanu wiejskiego środowiska przyrodn
20% rabatu
39,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak śr
20% rabatu
39,42
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce
W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają zapamiętanie najważniejszych informacji. Pu
23% rabatu
30,08
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego
Wynagrodzenia są jednym z najważniejszych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, dlatego też nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowania teorii i praktyki. Efektem tego jest utrwalona wiedza na temat wynagrodzeń, b
18% rabatu
27,91
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki E-learning Tajniki edukacji na odległość
Kształcenie na odległość, nazywane potocznie e-learningiem, znajduje obecnie zastosowanie niemal w każdej dziedzinie życia społecznego, biznesu, polityki oraz indywidualnych ludzi. Książka ta ma na celu zapoznanie z rozległą tematyką e-lear
24% rabatu
37,12
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, f
20% rabatu
55,51
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zatrudnianie po znajomości
Zatrudnianie po znajomości
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Pośrednictwo pracy, „Łowcy głów” – a może znajomi? Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracowników przez małe firmy? Dotyczy zatem problematyki ważnej dla wszystkich uczestników rynku
23% rabatu
37,83
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj