Adamik-Szysiak Małgorzata
Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komu
14% rabatu
28,81 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Autor:
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą poli
28% rabatu
42,13 zł
58,80 zł
niedostępny
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autor:
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empi
25% rabatu
29,99 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|