Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
                            Autor:
                            
                                        Adamik-Szysiak Małgorzata
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    UMCS
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
978-83-227-9119-6                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788322791196                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
twarda                            
                         
                        
                            format:
                            
250x175x35mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
538                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2021                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            28% rabatu 
                42,21 zł
                    Cena detaliczna:  
                        58,80 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,38 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną  nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |