Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych
Autor:
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-227-9119-6
EAN:
9788322791196
oprawa:
twarda
format:
250x175x35mm
język:
polski
liczba stron:
538
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
42,13 zł
Cena detaliczna:
58,80 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,01 zł
Opis produktu
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|