Agata WawrzyniakModelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
Autor:
Agata Wawrzyniak
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Auto
28% rabatu
53,83 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przyczyny zjawisk ekonomicznych są złożone i niejednorodne. Dlatego konstruując modele takich procesów, jak podejmowanie decyzji czy komunikowanie w reklamie, ekonomiści wykorzystują ustalenia innych nauk badających uwarunkowania poznawczej
29% rabatu
31,97 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|