Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
Autor:
Agata Wawrzyniak
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8270-271-2
EAN:
9788382702712
oprawa:
Miękka
format:
294x234 mm
język:
polski
liczba stron:
252
rok wydania:
2024
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
53,90 zł
Cena detaliczna:
75,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,83 zł
Opis produktuCelem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|