Bacior Michał![]() Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarcza
28% rabatu
34,35 zł
48,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,35 zł
![]() Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników pr
30% rabatu
36,62 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,62 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|