Bacior MichałKreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarcza
29% rabatu
34,24 zł
48,00 zł
Dodaj
do koszyka Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników pr
30% rabatu
36,62 zł
52,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|