Okładka książki Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375567519
EAN: 9788375567519
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 166
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
36,62 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04

Opis produktu

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj