Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375567519
EAN:
9788375567519
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
166
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
36,62 zł
Cena detaliczna:
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł
Opis produktu
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|