Okładka książki Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788375567472
EAN: 9788375567472
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 154
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
34,24 zł
Cena detaliczna: 
48,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,09

Opis produktu

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj