Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Autor:
Bacior Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788375567472
EAN:
9788375567472
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
154
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
34,24 zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,09 zł
Opis produktu
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|