Bondos IlonaWpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Autor:
Bondos Ilona
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka pr
34% rabatu
30,47 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące pozn
14% rabatu
32,42 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Cena jako marketingowy instrument oddział. na kon.
Autor:
Bondos Ilona
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle pozostałych elementów oferty, istotnych z punktu
25% rabatu
28,50 zł
37,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|