Okładka książki Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Autor: Bondos Ilona
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-227-9598-9
EAN: 9788322795989
oprawa: miękka
format: 240x175mm
język: polski
liczba stron: 340
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
33,10 zł
Cena detaliczna: 
46,20 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,59

Opis produktu

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia […] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym. Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj