Czucie i percepcja
Autor:
Richard L. Gregory
Wydawca:
Zysk i S-ka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8371508212
EAN:
9788371508219
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
170
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
16,89 zł
Cena detaliczna:
25,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,84 zł
Opis produktu
"Nie wolno nam zapominać o kontekście i o tym, co się z nami dzieje, gdy postrzegamy rzeczy. Zaskakujące, jak dziwny smak może mieć kawa, gdy pijemy ją przeświadczeni, iż jest to herbata. Należy widzieć o wiele więcej niż to, co napotykają nasze oczy. Należy o wiele więcej słyszeć i czuć, niż rejestrują receptory naszego układu nerwowego. Początkiem kreatywności jest inteligencja postrzegania". Z wprowadzenia
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|