Okładka książki Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
ISBN: 97883-63391-32-4
EAN: 9788363391324
oprawa: Miękka
podtytuł: Metody i ich zastosowanie
format: 16.9x24.0
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35% rabatu
45,16 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,16

Opis produktu

Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: – klasyfikacja metod prognozowania, – dane prognostyczne i ich analiza, – metody prognozowania oparte na modelu szeregu czasowego, – metody prognozowania oparte na modelu ekonometrycznym, – prognozowanie na podstawie metod jakościowych, – integrowanie metod ilościowych z ocenami ekspertów, – metody statystyczne, – obróbki danych prognostycznych, – prognozowanie czynników otoczenia, – prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe. Książka może być wykorzystywana zarówno jako podręcznik akademicki, jak i przewodnik dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj