Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363391348
EAN:
9788363391348
oprawa:
Miękka
format:
16.9x24.0
język:
polski
liczba stron:
380
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
54,87 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,87 zł
Opis produktu
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą
i finansami.
Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi:
– prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami – modele formalne I rodzaju,
– prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne,
– prognozowanie w zarządzaniu finansami,
– prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego,
– prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi,
– prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa.
Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|