Domański Tomasz![]()
Publikacja jest pokłosiem konferencji pn. Relacje polsko-żydowskie w XX wieku. Badania – kontrowersje – perspektywy, która miała miejsce 3–4 lipca 2017 r. w Kielcach, a została zorganizowana przez Instytut Pamięci Narodowej – Delegatura w K
29% rabatu
28,54 zł
40,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,54 zł
![]() Internacjonalizacja polskich ośrodków politologicznych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W publikacji, którą przekazujemy do rąk Czytelnika, akcentujemy treści odnoszące się do problemu tożsamości politologii i szerzej nauk o polityce oraz internacjonalizacji.
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
![]() Międzynarodowe oblicza terroryzmu
Autor:
Domański Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Celem monografii jest ukazanie ogromnego potencjału analitycznego zespołu ekspertów i badaczy skupionych w jednostkach działających w ramach Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, zajmujących się stosun
20% rabatu
56,24 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,24 zł
![]() Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor:
Domański Tomasz
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku ż
19% rabatu
30,49 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,49 zł
![]() Marketing produktów żywnościowych
Autor:
Domański Tomasz
Bryła Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach
27% rabatu
43,51 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,51 zł
![]()
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj p
25% rabatu
39,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|