Ganczarski Janusz

Okładka książki C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych
Napisz wieloplatformowe programy w C++ Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt? W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach? Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe? Okres dominacji jednego systemu opera
37% rabatu
43,50
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
OpenGL na scenę! Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu B
32% rabatu
60,92
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki OpenGL w praktyce
OpenGL w praktyce
Wydawca: BTC
wysyłka: niedostępny
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w
10% rabatu
80,50
89,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj