Ganczarski Janusz
Napisz wieloplatformowe programy w C++
Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt?
W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach?
Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe?
Okres dominacji jednego systemu opera
37% rabatu
43,64 zł
69,00 zł
niedostępny
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Autor:
Ganczarski Janusz
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
OpenGL na scenę!
Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
B
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w
9% rabatu
80,68 zł
89,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|