C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324614738
EAN:
9788324614738
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
235x159x24 mm
liczba stron:
448
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
37% rabatu
43,64 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,50 zł
Opis produktu
Napisz wieloplatformowe programy w C++
Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt?
W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach?
Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe?
Okres dominacji jednego systemu operacyjnego i przeznaczonych dla niego rozwiązań powoli odchodzi do historii. Fenomen popularności różnych dystrybucji Linuksa i coraz mocniejsza pozycja komputerów Mac sprawiają, że wiele firm produkujących oprogramowanie decyduje się na tworzenie rozwiązań wieloplatformowych. W przypadku ogromnych korporacji stworzenie zespołów programistycznych pracujących równolegle nad kilkoma wersjami jednej aplikacji dla różnych systemów operacyjnych nie stanowi problemu, ale w mniejszych firmach jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą biblioteki pozwalające na tworzenie kodu źródłowego prawidłowo kompilującego się na każdej platformie, na której je zainstalowano.
Książka "C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych" opisuje tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem dwóch takich właśnie bibliotek - wxWidgets oraz Qt. Czytając ją, dowiesz się, jak wykorzystać język C++ i środowisko Dev-C++ do pisania programów, z których korzystać będą mogli użytkownicy systemu Windows, Linuksa i Mac OS. Nauczysz się stosować kontrolki i komponenty, budować menu i interfejsy użytkownika, obsługiwać zdarzenia i implementować operacje graficzne. Przeczytasz także o aplikacjach bazodanowych i sieciowych. Każde z zagadnień omówiono zarówno w kontekście biblioteki wxWidgets, jak i biblioteki Qt, dzięki czemu poznasz dwie metody rozwiązywania tych samych zadań programistycznych - by wybrać sobie tę, która bardziej Ci odpowiada.
Instalacja środowiska programistycznego i bibliotek
Struktura aplikacji i podstawowe komponenty
Stosowanie komponentów
Obsługa zdarzeń myszy i klawiatury
Budowanie menu aplikacji
Komunikacja sieciowa
Operacje graficzne
Połączenia z bazami danych
Drukowanie z poziomu aplikacji
Dzięki tej książce stworzysz aplikacje, które docenią użytkownicy wszystkich systemów operacyjnych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|