OpenGL w praktyce
Autor:
Ganczarski Janusz
Wydawca:
BTC
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360233306
EAN:
9788360233306
oprawa:
Twarda
format:
17.0x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
582
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
80,68 zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,50 zł
Opis produktu
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|