Okładka książki OpenGL w praktyce

OpenGL w praktyce

Wydawca: BTC
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788360233306
EAN: 9788360233306
oprawa: Twarda
format: 17.0x25.0cm
język: polski
liczba stron: 582
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
10% rabatu
80,50 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,50

Opis produktu

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku. Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj