INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGHBudowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Autor:
Żądło Katarzyna
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa ""zaufanie"" ma w ogóle sens w odniesieniu do ""finansowych graczy""? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak,
23% rabatu
42,04 zł
54,90 zł
niedostępny
Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod r
21% rabatu
71,34 zł
89,90 zł
niedostępny
Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...
Autor:
Skowronek Iwona
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzy
21% rabatu
43,13 zł
54,90 zł
niedostępny
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społ
21% rabatu
43,13 zł
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|