INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH

Okładka książki Budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa ""zaufanie"" ma w ogóle sens w odniesieniu do ""finansowych graczy""? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak,
42% rabatu
31,70
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Dylematy wyceny przedsiębiorstwa
Książka Dylematy wyceny przedsiębiorstwa jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki z 2011 roku pod r
21% rabatu
71,25
89,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzy
22% rabatu
43,07
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kapitał polskich migrantów
Kapitał polskich migrantów
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społ
22% rabatu
43,07
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj