Skowronek IwonaZmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Autor:
Skowronek Iwona
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napi
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
niedostępny
Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...
Autor:
Skowronek Iwona
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzy
21% rabatu
43,18 zł
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|