Skowronek Iwona 
                        Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Skowronek Iwona
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napi
                             
                        20% rabatu 
                            35,74 zł 
                            44,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł 
                     
                        Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta... 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Skowronek Iwona
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzy
                             
                        21% rabatu 
                            43,26 zł 
                            54,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,26 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |