Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...
Autor:
Skowronek Iwona
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7561-244-8
EAN:
9788375612448
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
286
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
43,18 zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł
Opis produktu
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmieKsiążka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|