Jacek Pogorzelski
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
31% rabatu
47,37 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
29% rabatu
41,62 zł
59,00 zł
niedostępny
Praktyczny marketing miast i regionów
Autor:
Jacek Pogorzelski
Wydawca:
Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce s
34% rabatu
32,12 zł
49,00 zł
niedostępny
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
20% rabatu
47,03 zł
59,00 zł
niedostępny
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
27% rabatu
35,85 zł
49,00 zł
niedostępny
Praktyczny marketing miast i regionów
Autor:
Jacek Pogorzelski
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce s
17% rabatu
40,89 zł
49,00 zł
niedostępny
Nigdy się nie poddawaj!
Nie daj się przytłoczyć rzeczywistości
Odszukaj w sobie energię, by osiągnąć wyznaczony cel
Zdobądź umiejętności niezbędne do zrealizowania swoich zamierzeń
Bezbłędne zarządzanie sobą
Zatrzymaj się na chwilę i
45% rabatu
24,70 zł
44,90 zł
niedostępny
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej:
definiowanie pozycjonowania,
cel, efekty i kryteria pozycjonowan
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|