Kaczmarczyk Stanisław![]() Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządza
14% rabatu
66,66 zł
77,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,55 zł
![]()
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego,
27% rabatu
50,88 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,78 zł
![]()
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wy
24% rabatu
44,57 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|