Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

Wydawca: ODDK
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374264730
EAN: 9788374264730
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 376
rok wydania: 2008
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
14% rabatu
66,55 zł
Cena detaliczna: 
77,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,39

Opis produktu

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj