Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374264730
EAN:
9788374264730
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
376
rok wydania:
2008
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
66,55 zł
Cena detaliczna:
77,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,39 zł
Opis produktu
Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|