Zastosowania badań marketingowych
Autor:
Kaczmarczyk Stanisław
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320816572
EAN:
9788320816570
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
format:
16.2x23.6cm
język:
polski
liczba stron:
380
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
44,49 zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł
Opis produktu
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|