Okładka książki Branding na smartfonie

Branding na smartfonie

Autor: Kall Jacek
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326414794
EAN: 9788326414794
oprawa: Miękka
podtytuł: Komunikacja mobilna marki
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 236
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17% rabatu
49,15 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,09

Opis produktu

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: ? funkcję, kapitał i wartość marki, ? komunikację marketingową marki i proces jej planowania, ? rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne, ? cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y), ? narzędzia komunikacji mobilnej, ? technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację, ? zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian. Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj