Silna marka
Autor:
Kall Jacek
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8320812887
EAN:
9788320812886
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Istota i kreowanie
format:
16.3x23.8
język:
polski
liczba stron:
367
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
27,79 zł
Cena detaliczna:
36,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł
Opis produktu
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|