Okładka książki Silna marka

Silna marka

Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 8320812887
EAN: 9788320812886
oprawa: Miękka
podtytuł: Istota i kreowanie
format: 16.3x23.8
język: polski
liczba stron: 367
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
24,42 zł
Cena detaliczna: 
36,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,42

Opis produktu

W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj