KOMUNIKOWANIE I MEDIA

Opakowanie Badania ilościowe i jakościowe w studiach nad komunikowaniem
Niniejsza publikacja ma wskazać najczęściej stosowane oraz nowe metody wykorzystywane w badaniach nad komunikowaniem. Wskazuje na zalety i wady każdej metody, pozostawiając czytelnikowi możliwość wyboru najskuteczniejszej drogi realizacji z
22% rabatu
30,49
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji. Analiza porównawcza
Media i dziennikarstwo są przedmiotem licznych badań. Prezentowane w książce badania empiryczne, prowadzone w ramach międzynarodowego projektu „Journalism in change. Journalistic culture in Poland, Russia and Sweden” (2011-2014), dostarczył
20% rabatu
30,57
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sieciowe komunikowanie polityczne w Polsce
Książka jest źródłem informacji dla praktyków polityki (polityków, konsultantów), może inspirować zarówno badaczy komunikowania politycznego, jak i politologów, medioznawców i socjologów zajmujących się badaniem aktywności aktorów polityczn
20% rabatu
28,16
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie rządowe w Polsce. Perspektywa instytucjonalna
To pierwsza w Polsce publikacja, która d­otyczy publicznego komunikowania rządowe­go i przedstawia, w jaki sposób polski ­rząd organizuje swoje struktury do reali­zacji zadań publicznych w obszarze publi­cznego komunikowania rządowego. W pi
20% rabatu
30,57
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki O typologii wypowiedzi medialnych i dziennikarskich
Zarówno badacze mediów masowych, jak i przeciętni ich użytkownicy, kierujący się w komunikacji przede wszystkim zasadą minimalizowania wysiłku, muszą zawsze odwoływać się do elementarnej wiedzy o typach jednostek zawartości mediów oraz praw
22% rabatu
27,37
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Telewizja publiczna w Hiszpanii
Pisząc o historii i współczesności hiszpańskich mediów publicznych, niejednokrotnie można odnieść wrażenie, że są one swego rodzaju zwierciadłem, w którym odbijają się wydarzenia ze współczesnej historii politycznej, społecznej i gospodarcz
22% rabatu
22,67
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dziennikarze mediów lokalnych w Polsce
Publikacja analizuje aktualną kondycję środowiska dziennikarskiego mediów lokalnych Wrocławia w kontekście standardów profesjonalizmu i odpowiedzialności za stan demokracji, z uwzględnieniem uwarunkowań politycznych, ekonomicznych, prawnych
22% rabatu
35,19
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku po
19% rabatu
12,08
15,00 zł
niedostępny
Opakowanie Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu
Międzynarodowy terroryzm to jeden z najważniejszych problemów, przed którymi staje dzisiejszy świat. Zamach w Madrycie z 11 marca 2004, podobnie jak wydarzenia z 11 września 2001 roku, jest tego twierdzenia doskonałym dowodem. Kolejny tom s
34% rabatu
7,31
11,00 zł
niedostępny
Opakowanie Making Democracy in 20 Years
Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po upadku komunizmu – w erze ewolucji polityki medialne
22% rabatu
7,82
10,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wy
20% rabatu
14,48
18,00 zł
niedostępny
Okładka książki Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce
Studia empiryczne w komunikologii – aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne – wciąż jeszcze nie są zbyt popularne w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównie z
20% rabatu
21,12
26,25 zł
niedostępny
Okładka książki Comparing Media Systems in Central Europe. Between Commercialization and Politicization
Spis Treści : Introduction: Central European Media between Politicization and Commercialization (Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Głowacki) 1. Media politicization 2. Media commercialization 2.1. Privatization 2.2. Competition 2.3.
22% rabatu
25,45
32,55 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj