KOMUNIKOWANIE I MEDIABadania ilościowe i jakościowe w studiach nad komunikowaniem
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja ma wskazać najczęściej stosowane oraz nowe metody wykorzystywane w badaniach nad komunikowaniem. Wskazuje na zalety i wady każdej metody, pozostawiając czytelnikowi możliwość wyboru najskuteczniejszej drogi realizacji z
22% rabatu
30,57 zł
39,00 zł
niedostępny
Zmiana w dziennikarstwie w Polsce, Rosji i Szwecji. Analiza porównawcza
wysyłka: niedostępny
Media i dziennikarstwo są przedmiotem licznych badań. Prezentowane w książce badania empiryczne, prowadzone w ramach międzynarodowego projektu „Journalism in change. Journalistic culture in Poland, Russia and Sweden” (2011-2014), dostarczył
19% rabatu
30,65 zł
38,00 zł
niedostępny
Książka jest źródłem informacji dla praktyków polityki (polityków, konsultantów), może inspirować zarówno badaczy komunikowania politycznego, jak i politologów, medioznawców i socjologów zajmujących się badaniem aktywności aktorów polityczn
19% rabatu
28,23 zł
35,00 zł
niedostępny
Komunikowanie rządowe w Polsce. Perspektywa instytucjonalna
Autor:
Anaszewicz Marcin
wysyłka: niedostępny
To pierwsza w Polsce publikacja, która dotyczy publicznego komunikowania rządowego i przedstawia, w jaki sposób polski rząd organizuje swoje struktury do realizacji zadań publicznych w obszarze publicznego komunikowania rządowego. W pi
19% rabatu
30,65 zł
38,00 zł
niedostępny
Zarówno badacze mediów masowych, jak i przeciętni ich użytkownicy, kierujący się w komunikacji przede wszystkim zasadą minimalizowania wysiłku, muszą zawsze odwoływać się do elementarnej wiedzy o typach jednostek zawartości mediów oraz praw
22% rabatu
27,44 zł
35,00 zł
niedostępny
Pisząc o historii i współczesności hiszpańskich mediów publicznych, niejednokrotnie można odnieść wrażenie, że są one swego rodzaju zwierciadłem, w którym odbijają się wydarzenia ze współczesnej historii politycznej, społecznej i gospodarcz
22% rabatu
22,73 zł
29,00 zł
niedostępny
Publikacja analizuje aktualną kondycję środowiska dziennikarskiego mediów lokalnych Wrocławia w kontekście standardów profesjonalizmu i odpowiedzialności za stan demokracji, z uwzględnieniem uwarunkowań politycznych, ekonomicznych, prawnych
22% rabatu
35,28 zł
45,00 zł
niedostępny
Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Media
wysyłka: niedostępny
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku po
19% rabatu
12,11 zł
15,00 zł
niedostępny
Hiszpania Media masowe i wybory w obliczu terroryzmu
wysyłka: niedostępny
Międzynarodowy terroryzm to jeden z najważniejszych problemów, przed którymi staje dzisiejszy świat. Zamach w Madrycie z 11 marca 2004, podobnie jak wydarzenia z 11 września 2001 roku, jest tego twierdzenia doskonałym dowodem.
Kolejny tom s
33% rabatu
7,33 zł
11,00 zł
niedostępny
Transformacja demokratyczna w Europie Środkowej i Wschodniej spowodowała zmiany na wielu płaszczyznach życia społecznego, z uwzględnieniem polityki i mediów masowych. W dwadzieścia lat po upadku komunizmu – w erze ewolucji polityki medialne
22% rabatu
7,84 zł
10,00 zł
niedostępny
Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku
Autor:
Łódzki Bartłomiej
wysyłka: niedostępny
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wy
19% rabatu
14,52 zł
18,00 zł
niedostępny
Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce
wysyłka: niedostępny
Studia empiryczne w komunikologii – aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne – wciąż jeszcze nie są zbyt popularne w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównie z
19% rabatu
21,17 zł
26,25 zł
niedostępny
Comparing Media Systems in Central Europe. Between Commercialization and Politicization
wysyłka: niedostępny
Spis Treści :
Introduction: Central European Media between Politicization and Commercialization (Bogusława Dobek-Ostrowska, Michał Głowacki)
1. Media politicization
2. Media commercialization
2.1. Privatization
2.2. Competition
2.3.
22% rabatu
25,52 zł
32,55 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|