|   Agenda Setting Old and New problems in the Old and New Mediawysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788322933220                            
                         
                            EAN:
                            
9788322933220                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
angielski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KOMUNIKOWANIE I MEDIA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
168                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu12,13 zł Cena detaliczna:  15,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,13 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Agenda-setting to teoria i metoda badawcza, której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy MaxwellaMcCombsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku pomiędzy przekazem medialnym a opinią publiczną. Wieloletnie obserwacje wykazały istnienie korelacji pomiędzy najbardziej wyeksponowanymi przez media tematami a postrzeganiem ich przed odbiorców jako najważniejsze. Przełom XX i XXI wieku to czas zmian w obszarze funkcjonowania mediów i korzystania z nich. Tradycyjne media zaczęły tracić swoją pozycję na rzecz Internetu i mediów społecznościowych. Tym samym pojawiają się pytania o nowe kierunki badań nad agenda-setting. W sytuacji kiedy odbiorcy mediów są coraz bardziej świadomymi konsumentami przekazu medialnego, nie ma już pewności, że przekaz będzie oddziaływał jak dawniej.
Niniejsza książka prezentuje wybrane nowe kierunki badań nad agenda-setting, ukazuje świeże spojrzenie zarówno na wymiar teoretyczny, jak i empiryczny agendy medialnej. Publikacja zawiera teksty badaczy z Australii, Litwy, Polski, Słowacji Turcji i Stanów Zjednoczonych. Wierzymy, że tom będzie stanowił ważne uzupełnienie wiedzy o agenda-setting, która nadal w Europie Środkowo-Wschodniej nie została w pełni wykorzystana w studiach empirycznych.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |