Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku
Autor:
Łódzki Bartłomiej
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322931882
EAN:
9788322931882
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
KOMUNIKOWANIE I MEDIA
liczba stron:
236
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
14,52 zł
Cena detaliczna:
18,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,48 zł
Opis produktu
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze przez opinię publiczną.
Książka Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych to jedne z pierwszych studiów empirycznych nad komunikowaniem politycznym w Polsce. Autor ukazuje w niej proces agenda-setting z perspektywy określanej przez twórców teorii jako „masowe przekonanie”. Ten typ badań nie analizuje wpływu mediów na agendę konkretnych jednostek, ale dowodzi możliwości ich oddziaływania na przenoszenie ważności wybranych kwestii eksponowanych w mediach w opinii części społeczeństwa. Analizie poddane zostały relacje medialne z kampanii wyborczych (parlamentarnej i prezydenckiej) 2005 r. Ze względu na specyfikę kalendarza wyborczego obie kampanie odbywały się niemal równolegle. Wpływało to w zasadniczy sposób na ich przebieg, rezultaty i sposób relacjonowania przez dziennikarzy wieczornych audycji informacyjnych trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce.
W publikacji zaprezentowano zarówno teoretyczny jak i praktyczny aspekt badań nad agenda-setting.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|