|   Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polscewysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788322931578                            
                         
                            EAN:
                            
9788322931578                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            KOMUNIKOWANIE I MEDIA
                            
                         
                            liczba stron:
                            
258                            
                         
                            rok wydania:
                            
2011                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu21,21 zł Cena detaliczna:  26,25 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,21 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Studia empiryczne w komunikologii – aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne – wciąż jeszcze nie są zbyt popularne w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównie z powodów politycznych, ale nie tylko. Także z tego względu, że są to badania drogie i wymagające czasochłonnego wykształcenia całych zespołów badaczy. 
Niniejszy tom jest w dużej mierze efektem współpracy polskich badaczy mediów z uczonymi z krajów zachodnich i stanowi próbę przeniesienia tego typu badań na grunt polski. 
Część pierwsza tomu zawiera pięć tekstów poświęconych analizie przekazów pochodzących bezpośrednio od tzw. aktorów politycznych – polityków i całych partii. Część druga, kolejnych pięć artykułów, poświęcona jest analizie przekazów medialnych nagłaśniających wydarzenia polityczne, ale przekazów wytworzonych i kontrolowanych przez nadawców, czyli media właśnie.
             x     
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |