Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polscewysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322931578
EAN:
9788322931578
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
KOMUNIKOWANIE I MEDIA
liczba stron:
258
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
21,17 zł
Cena detaliczna:
26,25 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,12 zł
Opis produktu
Studia empiryczne w komunikologii – aczkolwiek już od 70 lat popularne w świecie i, wedle samych badaczy, dające przy sprawdzonej metodologii wyniki bardzo pewne – wciąż jeszcze nie są zbyt popularne w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównie z powodów politycznych, ale nie tylko. Także z tego względu, że są to badania drogie i wymagające czasochłonnego wykształcenia całych zespołów badaczy.
Niniejszy tom jest w dużej mierze efektem współpracy polskich badaczy mediów z uczonymi z krajów zachodnich i stanowi próbę przeniesienia tego typu badań na grunt polski.
Część pierwsza tomu zawiera pięć tekstów poświęconych analizie przekazów pochodzących bezpośrednio od tzw. aktorów politycznych – polityków i całych partii. Część druga, kolejnych pięć artykułów, poświęcona jest analizie przekazów medialnych nagłaśniających wydarzenia polityczne, ale przekazów wytworzonych i kontrolowanych przez nadawców, czyli media właśnie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|