Kwal. PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: 48h
ISBN:
9788365149978
EAN:
9788365149978
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
11% rabatu
43,58 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,86 zł
Opis produktu
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów:
1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy 2. Psychologia w reklamie 3. Prawo i etyka w reklamie 4. Strategia komunikacji marki 5. Planowanie kampanii reklamowej 6. Sprzedaż kampanii reklamowej 7. Zarządzanie informacją w procesie realizacji kampanii reklamowej 8. Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej 9. Ocena skuteczności kampanii reklamowej Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|