Małgorzata Pańczyk
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
11% rabatu
40,02 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów: 1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy 2. Psychologia w reklamie 3. Prawo i etyka w reklamie 4. Strategia komunikacji marki 5. Planowanie kampanii reklamowej 6. Sprzed
11% rabatu
43,58 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Pracownia sprzedaży. Kwal. HAN.01. Prow. sprz.
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
20% rabatu
30,47 zł
38,00 zł
niedostępny
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
17% rabatu
24,92 zł
30,00 zł
niedostępny
Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami
17% rabatu
24,08 zł
28,99 zł
niedostępny
Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,42 zł
27,00 zł
niedostępny
Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,42 zł
27,00 zł
niedostępny
Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla te
17% rabatu
25,75 zł
31,00 zł
niedostępny
Pracownia sprzedaży Zbiór ćwiczeń Prowadzenie sprzedaży A.18
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
17% rabatu
24,92 zł
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|