Makowski Michał

Okładka książki Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. II)
Praktyczne wykorzystywanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem na wszystkich szczeblach zarzadzania w organizacjach działających na rynku. To dzięki umiej
33% rabatu
40,37
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpe
20% rabatu
71,68
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce
Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewielkim stopniu istnieje umiejętność profesjonalnej
25% rabatu
39,19
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Do­tych­cza­so­wy stan wie­dzy do­ty­czą­cy pro­ble­ma­ty­ki ko­mu­ni­ka­cji nie­wer­bal­nej od­no­si się przede wszyst­kim do nie­wer­bal­nych za­cho­wań ludz­kich re­je­stro­wa­nych i ana­li­zo­wa­nych w kon­tek­ście psy­cho­lo­gicz­nych
30% rabatu
42,91
61,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj