Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375565614
EAN: 9788375565614
oprawa: Miękka
podtytuł: Zastosowanie i oddziaływanie
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 348
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
42,85 zł
Cena detaliczna: 
61,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,85

Opis produktu

Do­tych­cza­so­wy stan wie­dzy do­ty­czą­cy pro­ble­ma­ty­ki ko­mu­ni­ka­cji nie­wer­bal­nej od­no­si się przede wszyst­kim do nie­wer­bal­nych za­cho­wań ludz­kich re­je­stro­wa­nych i ana­li­zo­wa­nych w kon­tek­ście psy­cho­lo­gicz­nych pra­wi­dło­wo­ści za­cho­dzą­cych pod­czas in­ter­per­so­nal­nych re­la­cji. Ni­niej­sza książ­ka wska­zu­je na­to­miast za­kres prak­tycz­ne­go sto­so­wa­nia tre­ści nie­wer­bal­nych w prze­ka­zie re­kla­mo­wym emi­to­wa­nym w te­le­wi­zji. Fakt wy­ko­rzy­sty­wa­nia tych tre­ści pod­da­wa­ny jest ana­li­zie ich po­strze­ga­nia przez spo­łe­czeń­stwo, co w efek­cie sta­no­wić ma przy­czy­nek do iden­ty­fi­ka­cji sku­tecz­no­ści re­kla­my. Głów­nym ce­lem opra­co­wa­nia jest ujaw­nie­nie czyn­ni­ków de­ter­mi­nu­ją­cych sto­so­wa­nie tre­ści nie­wer­bal­nej w re­kla­mie te­le­wi­zyj­nej, a w kon­se­kwen­cji opi­sa­nie wpły­wu sku­tecz­no­ści wy­ko­rzy­sta­nia tre­ści nie­wer­bal­nych w prze­ka­zach ko­mer­cyj­nych, po­li­tycz­nych i spo­łecz­nych na per­cep­cję au­dy­to­rium. Au­tor opra­co­wa­nia sku­pił uwa­gę m.in. na:♦ isto­cie pro­ce­su ko­mu­ni­ka­cji w uję­ciu spo­łecz­nym i bi­zne­so­wym,♦ re­ali­za­cji dzia­łal­no­ści re­kla­mo­wej i wy­ko­rzy­sta­niu tre­ści nie­wer­bal­nych w tym pro­ce­sie,♦ me­to­dach ba­da­nia sku­tecz­no­ści re­kla­my,♦ omó­wie­niu czyn­ni­ków de­ter­mi­nu­ją­cych sku­tecz­ność ak­tyw­no­ści re­kla­mo­wej,♦ szcze­gó­ło­wym scha­rak­te­ry­zo­wa­niu ele­men­tów ko­mu­ni­ka­cji nie­wer­bal­nej w re­kla­mie te­le­wi­zyj­nej,♦ uka­za­niu wpły­wu sto­so­wa­nia tre­ści nie­wer­bal­nych w re­kla­mie te­le­wi­zyj­nej na świa­do­mość oraz za­cho­wa­nia au­dy­to­rium.Książ­ka jest prze­zna­czo­na dla stu­den­tów mar­ke­tin­gu, ko­mu­ni­ka­cji spo­łecz­nej i psy­cho­lo­gii, jak rów­nież prak­ty­ków zaj­mu­ją­cych się na co dzień re­kla­mą.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj