Małgorzata Bednarczyk
W podręczniku Przedsiębiorczość w sporcie:
w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym,
z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filoz
25% rabatu
45,24 zł
60,00 zł
niedostępny
We wzroście atrakcyjności turystycznej Polski najważniejszym aktualnie wyzwaniem jest innowacyjność produktów i firm turystycznych kształtowanej we współpracujących regionach. Książka Innowacje w turystyce adresowana jest do akademików, stu
28% rabatu
35,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesna turystyką.
28% rabatu
40,07 zł
56,00 zł
niedostępny
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Autor:
Małgorzata Bednarczyk
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełam
30% rabatu
34,51 zł
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|