Okładka książki Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka

Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375566109
EAN: 9788375566109
oprawa: Miękka
podtytuł: Edukacja i marka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
40,02 zł
Cena detaliczna: 
56,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96

Opis produktu

Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesna turystyką.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj