Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566109
EAN:
9788375566109
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Edukacja i marka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
40,02 zł
Cena detaliczna:
56,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,96 zł
Opis produktu
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesna turystyką.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|