Mariusz Sagannowość
Autorki i Autorzy monografii odkrywają tajemnice rozwoju Lublina. Poruszając różnorodne zagadnienia – od synergii wzrostu, przez ekosystemy innowacji po kreatywne strategie zrównoważonego rozwoju, opisują wizję przyszłości swojego miasta or
28% rabatu
41,05 zł
56,70 zł
Dodaj
do koszyka Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Autor:
Mariusz Sagan
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na do
19% rabatu
37,91 zł
47,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|