MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opinii publicznej środkami masowego przekazu (lub, jak chcą inni – środkami
25% rabatu
36,86 zł
49,00 zł
niedostępny
Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13
Autor:
Waszkiewicz Alicja
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media
31% rabatu
31,27 zł
45,00 zł
niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media
31% rabatu
31,26 zł
45,00 zł
niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
23,63 zł
34,00 zł
niedostępny
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. r
20% rabatu
43,44 zł
54,00 zł
niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
31% rabatu
34,04 zł
49,00 zł
niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
31% rabatu
30,57 zł
44,00 zł
niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
25% rabatu
27,08 zł
36,00 zł
niedostępny
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Autor:
Stępka Paweł
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
31% rabatu
29,18 zł
42,00 zł
niedostępny
Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956
Autor:
Habielski Rafał
Rafalska Dominika
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
34% rabatu
28,50 zł
43,00 zł
niedostępny
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii
Autor:
Gajlewicz Korab Katarzyna
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
34% rabatu
25,85 zł
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|