MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU

Okładka książki Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system
21% rabatu
30,63
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Gry w komunikacji
Gry w komunikacji
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier
21% rabatu
30,63
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mediamorfozy
Mediamorfozy
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
Tom 27. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Jeżeli ktoś stawia sobie pytanie, jakie będą media w przyszłości, to w tej książce znajdzie wiele inspirujących myśli
21% rabatu
30,63
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Debata nad stanem wojennym w Polsce
Tom 18. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest to książka o jednej z ważniejszych polskich debat współczesnych, która trwa już wiele lat i która zapewne nigdy się n
21% rabatu
38,47
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Quo vaditis?
Quo vaditis?
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach” odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy
21% rabatu
35,34
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strukturalna budowa utworu
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączącym w niniejszej pracy twórczość i prawo, jest dzieło literackie. Głębok
21% rabatu
46,33
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja sieciowa
Komunikacja sieciowa
Wydawca: Aspra
wysyłka: 48h
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media
21% rabatu
38,47
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych od
31% rabatu
31,27
45,00 zł
niedostępny
Opakowanie Memy czyli życie społeczne w czasach kultury obrazu
Tom 32. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Autorzy monografii dostrzegli i zaprezentowali złożoność zjawiska memu internetowego jako formy przekazu. Dzięki temu
20% rabatu
36,20
45,00 zł
niedostępny
Opakowanie Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się
31% rabatu
27,10
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Narracje w życiu
Narracje w życiu
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 29. Serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Twórcy opiniowanej monografii podjęli się zadania zarówno pasjonującego, jak też niezwykle trudnego, zwłaszcza jeśli zak
31% rabatu
31,27
45,00 zł
niedostępny
Opakowanie Metodologie badań medioznawczych
Metodologie badań medioznawczych
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Publikacja mierzy się z metodologicznymi wymiarami dyscypliny naukowej jaka są nauki o mediach, stawiając sobie za cel określenie jej tożsamości metodologicznej oraz źródeł. Jest to zadanie poważne i trudne. Chcąc odnieść się do mediów maso
31% rabatu
27,10
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Marketing polityczny a public relations
Marketing polityczny a public relations
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity
31% rabatu
24,32
35,00 zł
niedostępny
Opakowanie Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odby
31% rabatu
27,10
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych z
31% rabatu
27,10
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne 2.0
Komunikowanie polityczne 2.0
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tyl
33% rabatu
33,05
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wywiad telewizyjny
Wywiad telewizyjny
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 20. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd w literaturze medioznawczej aspekty twórcze w warsztacie dziennikarskim. P
31% rabatu
24,32
35,00 zł
niedostępny
Opakowanie Nowe media
Nowe media
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowa
20% rabatu
31,38
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Komunikowanie masowe i polityka medialna w epoce globalizacji i cyfryzacji
Tom 19. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Termin "globalizacja" budzi dzisiaj mieszane uczucia i reakcje społeczne. Dla jednych, zwłaszcza politycznych sceptyków, pr
31% rabatu
27,10
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kultury prosumpcji
Kultury prosumpcji
Autor: Siuda Piotr
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań d
20% rabatu
36,20
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj