|   Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13
                            Autor:
                            
                                        Waszkiewicz Alicja
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Aspra
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788375453201                            
                         
                            EAN:
                            
9788375453201                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.0x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
                            
                         
                            liczba stron:
                            
250                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 30% rabatu31,42 zł Cena detaliczna:  45,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,42 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 – Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Tom 13 – Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |